" width="200" height="40" alt="logo">?>

Búvóhely Siófok - lakás, teljes különálló ház akár órákra is.

Romantika, csend és nyugalom vár a Balatonnál. Gyere kedveseddel ❤️ bújj el a világ szeme elől nálunk hosszabb vagy akár rövidebb időre! ☎️ 06305296644
Foglalj előre! - Foglalható a nyári idegenforgalmi szezonon kívül.

- Lepd meg párodat egy egész hétvégi kiruccanással ... csak Ti ketten!
- Ha szeretnétek eltűnni a világ szeme elől akár csak néhány napra vagy pár órára! Olcsó, meghitt lakás, szoba pároknak - diszkrét, kellemes siófoki búvóhely, Különálló ház, zárt parkoló.
- Sok a stressz az életetekben? Elegetek van a napi rutinból, a sok rohangálásból, a családi nyüzsiből? A Balatonnál, Siófokon a nyári szezonon kívül is található értelmes, pihentető elfoglatság. A tökéletes kikapcsolódáshoz nálunk minden feltétel biztosított!
Több információ a kiadó siófoki szállásról a linkre kattintva olvasható.

- Amennyiben a járványhelyzet és a korlátozások lehetővé teszik, folyamatosan nyitva leszünk.

- COVID-19. -
A búvóhelyen (teljesen különálló ház) rajtatok kívül nem tartózkodik senki, a szociális távolságtartás biztosított. A szállást kitakarítva, fertőtlenítve vehetitek használatba valamint automata kézfertőtlenítő is rendelkezésre áll.

"Kevés az idő, mit együtt tölthetünk,
Hisz titkos a mi szerelmünk.
Egy lopott csók, hol nem látja senki,
Ez az mi életem jelenti."

Ha csak pár órád van, hogy a kedveseddel intim kettesben együtt lehess nem kell hotelbe menned. Nálunk elkerülheted a kíváncsi tekinteteket és a zavaró körülményeket. A kellemes, jól felszerelt siófoki lakást (különálló belvárosi, vízközeli nyaraló) könnyen megközelítheted akár 5 perc sétával Siófok Fő tértől, vagy autóval is. Csendes kis forgalmú utcában parkolhatsz akár a ház előtt, akár a zárt udvarban. Ha taxival szeretnél érkezni azt is megoldjuk kedvezménnyel. A telefonon megbeszélt időben (akár előtte is, ha diszkréten csak te egyedül szeretnéd a kedvesedet fogadni) a helyszínen kapod meg a kulcsot. A lakás használatának árát előre fizeted a helyszínen készpénzben.
- A szállás első sorban idegenforgalmi szálláshelyként működik. Szabad kapacítás esetén, szezonon kívül igénybe vehető rövid távra irodaként, vagy diszkrét együttlétekre. Az ár két főre érvényes.

- Válaszd a kényelmet, diszkréciót és a biztonságot!

BÚVÓHELY SIÓFOK - ELHELYEZKEDÉS, LEÍRÁS ->

- Siófoki búvóhely a Balatonparthoz közel a belvárosban található. A kiadó ház elegáns környéken, csendes, kisforgalmú utcában áll, de a fontos dolgok mind (Főtér, Siófok Plázs, Hajókikötő, Vitorláskikötő, Vásárcsarnok, Spar, Liedl, Wellness szolgáltatások, Strand) legfeljebb pár perc sétával elérhetőek. A búvóhely egy különálló ház, a tulajdonos nem lakik ott. A szobafoglalás közvetlenül a tulajdonostól lehetséges. A búvóhelyen 1 hálószoba, 1 nappali, 1 teljesen felszerelt konyha, 1 fürdőszoba mosdóval, fürdőkáddal, tusolóval, + 1 WC áll a rendelkezésetekre, a felső szint szezonon kívül zárva van. Fedett terasz és zárt parkoló 2 személygépkocsi részére a zárt udvaron található.

SZOBA ÓRÁKRA - LAKÁS BELSŐ ->

- A búvóhely egyszerre max. 2 főrészére vehető igénybe.A főldszinten található a teljesen felszerelt konyha (alapból bekészített kávézási és teázási lehetőség), nappali ülőgarnitúrával, TV-vel, Telekomos műholdvevővel, ingyenes, gyors WIFI-vel. A földszinten egy légkondicionált hálószoba található franciaággyal, ágyneművel és két friss törölközővel..

BÚVÓHELY SIÓFOK - KONYHA, FÜRDŐ, WC ->

- Konyha felszereltsége: hűtőszekrény nagy fagyasztó rekesszel felül, gáztűzhely, mikrohullámú sütő, vízmelegítő, kávéfőző, étkészletek, evőeszközök, poharak, csészék, főzőedények.
- Fürdőszoba: mosdóval, fürdőkáddal, zuhanyozóval, hajszárítóval a füldszinten.
- WC: egy külön WC.

ANNA HÁZ SIÓFOK - PARKOLÁS, TERASZ ->

- Parkolás:Ingyenes, biztonságos, zárt parkoló az ingatlanon belül 2 személygépkocsi részére mozgásérzékelős világítással.
- Ezen a szálláshelyen kizárólag Ti tartózkodtok, nincs másokkal közös használatú kert, terasz, helység vagy eszköz, csak a tulajdonossal találkoztok. A diszkréció, távolságtartás másoktól és az intimítás teljesen mértékben biztosított.

Foglalható időpontokár / 2 fő
Bekészítésmegbeszélés szerint

Vélemények

Varga család

Debrecenből érkeztünk kíváncsisággal telve Siófokra. Az elmúlt években külföldön nyaraltunk, 2020-ban a pandémia miatt a Balatont, Siófokot választottuk. "Telitalálat" volt az Anna Ház. Csak mi voltunk, de tényleg nagyon közel mindenhez, ahogy a honlapon is szerepel. Sokat sétáltunk és kerékpároztunk (bicikliket is kaptunk). A strand kiváló, nagyon közel van. A belvárosi elhelyezkedéshez képest minimális forgalom (lakó-pihenő övezet). A házban minden van amire szükségünk volt. A házigazdák nagyon aranyosak és segítőkészek. Ár-érték arány kiváló. Ami rossz volt ..., hogy lejárt a szabadságunk! :) Nagyon köszönjük, még találkozunk!

2021-04-11

Kovacsik család

Sokáig kerestük a megfelelő szállást Siófokon, míg végre megtaláltuk az Anna Házat.
Temérdek szállás portálon végigmentünk, majd simán beütöttük a keresőbe. A honlapon minden információt megtaláltunk, képeket, videót is. Nekünk hiteles volt ... és nem csalódtunk. De igen, csak nagyon pozitívan! :) Elegáns a környék, szép a kert, a ház, kedves vendéglátók, akik a közelben laknak. Biztosan jövünk még, ha tehetjük. Szívesen ajánljuk bárkinek! Köszönet érte!

2019-09-03

Ralf Hesse

Wunderscöne Lage ganz nah zum Wasser (Plattensee). Das Haus ist sehr sauber, gut Ausgerüstet, klimatisiert + WIFI + Tv deutsche Kanäle auch. Der Gastgeber ist ein sehr netter Kerl, Taxifahrer, spricht hervorragend auf Deutsch und hat uns auf eine Weinverkostung gefahren. Klasse! Danke Emil und die Familie, wir kommern bald wieder!

2019-05-31

Gabi és Robi + a három gyerek

Mindent köszönünk, a gyerekeknek is nagyon tetszett. Nagyon jól felszerelt ház, nagyon közel mindenhez, most végre autó nélkül mozoghattunk. Pozitív, hogy kaptunk bicikliket is, így könnyen ment apa reggelente friss zsemléért. Bizosan jövünk még!

Szálláshely címe: 8600 Siófok Rigó u. 12.